چه چیزی باعث گیجی پس از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه چیزی باعث گیجی پس از دیالیز

همه چیز در این جهان شمشیر دو لبه است، و دیالیز از این قاعده مستثنی است. همه مشکلات دیالیز بدون شک تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی، و البته از جمله گیجی. بنابراین چه چیزی باعث گیجی پس از دیالیز؟

در حالی که علت اصلی گیجی پس از دیالیز ممکن است به سندرم عدم تعادل دیالیز. این عارضه که می تواند در طول و یا بعد از دیالیز رخ می دهد، و احتمالا تعادل آب غیر طبیعی در مغز ایجاد می شود. تورم مغز باعث طیف وسیعی از علائم عصبی. علاوه بر گیجی، اما همچنین می تواند به سردرد، تهوع، گرفتگی عضلانی، خواب آلودگی، بی قراری، تاری دید، و غیره منجر شود

میزان جریان خون در طول دیالیز است که بیش از حد بالا می تواند حرکت آب دیالیز عدم تعادل در مغز شود باعث می شود که علائم ذکر شده در بالا. اگر شما از سردرگمی روانی رنج می برند، شما باید تجهیزات دیالیز خود را در آن اطلاع داد که نرخ های پایین تر از جریان خون کمک می کند و آیا در یک زمان را حذف کنید به عنوان بسیاری از BUN، اما انجام دیالیز بیشتر.

با این حال، عدم تعادل دیالیز در بیماران مسن و جوان و یا در بیماران جدید با شروع دیالیز شایع تر است. بنابراین آنچه در مورد شما؟ ما به شما خوش آمد بیشتر در مورد شرایط خود را به عنوان سن، جنس و زمان است که در دیالیز بوده است و هنوز هم می تواند تولید ادرار، و غیره از طریق ایمیل هاتمیل kidney-support@hotmail.com بیماری کلیوی مرحله را به ما بگویید. کام، متخصص ما مطمئنا پاسخ بازگشت ظرف 48 ساعت.

خوب، هنوز هم بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه که تلاش می کنند برای جلوگیری از دیالیز و یا خلاص شدن از شر دیالیز وجود دارد، پس تنها راه این است که برای کمک به آسیب به کلیه ها تعمیر و بازیابی عملکرد کلیوی. در آن صورت، این سوال در بالا ذکر شد به نظر می رسد بسیار مهم است. اگر شما هنوز هم می تواند تولید ادرار، که بدان معنی است که شما هنوز هم جریان خون در کلیه ها، در آن صورت، مواد فعال این داروها را می توان به طور مستقیم به کلیه ها منتقل شده و پس از آن بازی از توابع مربوطه. اگر شما علاقه، استقبال کلیک طب میکرو چینی Osmotherapy برای نارسایی کلیه.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، دیالیز، گیجی ,
:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: